1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1300930

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Vet du nåt om Varför han valde TIK?
Fick han inte stå i VIK? Ville han utvecklas o ta chansen i Timrå som många yngre verkar vilja nuförtiden?

Tränar Tarvainen de yngre målvakterna oxå om än lite?
Vore bra i såna fall.,

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Tänk dig att de ikväll börjar spela Rockin' in the free world och århundradets mörkning glider in på isen :-). Drömma är inte förbjudet än iallafall. Fast det väl större chans att Jesus tar den 13:e platsen antar jag :-(

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Jag har ingen aning om varför han valde att flytta. Han ser ju till synes ut att ha haft en bra start på säsongen och har trots att han är B-junior stått mest av alla i A-juniorerna.

Men Timrå har nog bättre resurser gällande målvaktsträning än vad Västerås har. Kanske har dte påverkat.

De yngre målvakterna ingår i Tarvainens arbetsuppgifter.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.