Inlägg: 1300930
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Tänk dig att de ikväll börjar spela Rockin' in the free world och århundradets mörkning glider in på isen :-). Drömma är inte förbjudet än iallafall. Fast det väl större chans att Jesus tar den 13:e platsen antar jag :-(
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag har ingen aning om varför han valde att flytta. Han ser ju till synes ut att ha haft en bra start på säsongen och har trots att han är B-junior stått mest av alla i A-juniorerna.
Men Timrå har nog bättre resurser gällande målvaktsträning än vad Västerås har. Kanske har dte påverkat.
De yngre målvakterna ingår i Tarvainens arbetsuppgifter.
Fick han inte stå i VIK? Ville han utvecklas o ta chansen i Timrå som många yngre verkar vilja nuförtiden?
Tränar Tarvainen de yngre målvakterna oxå om än lite?
Vore bra i såna fall.,