Inlägg: 1301256
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Varför har man inte med junisen Enroth eller nån när vi har kort om folk??
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Lätt fånget, lätt förgånget.. hoppas det ordstävet stämmer in på Modo ikväll. De har verkligen fått två enormt billiga mål samtidigt som vi har haft bud på flera nu i andra perioden.
Han kan också dra från Timrå omedelbart!