Varför har man inte med junisen Enroth eller nån när vi har kort om folk??
Inlägg: 1301265
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Det finns inga pengar, ingen första femma , inget PP.
Jag trodde i min enfald att detta året skulle bli ett roligt år.
Lagbygget krackelerar - vi är lika dåliga som frölunda om inte sämre
DET SAKNAS KVALITET!!!!
Jag trodde i min enfald att detta året skulle bli ett roligt år.
Lagbygget krackelerar - vi är lika dåliga som frölunda om inte sämre
DET SAKNAS KVALITET!!!!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
sarg ut: Vi är alltid kort om folk för att vi har en för tunn trupp.
Vi har en för tunn trupp för att man är dum i huvudet i Timrås ledning. Inte? Ge mig en annan förklaring!
Vi har en för tunn trupp för att man är dum i huvudet i Timrås ledning. Inte? Ge mig en annan förklaring!