Inlägg: 1301303
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
sarg ut: Vi är sämre än Frölunda, tro inget annat. De har dessutom pengar och handlingskraft, något som saknas här.
Jag trodde i min enfald att detta året skulle bli ett roligt år.
Lagbygget krackelerar - vi är lika dåliga som frölunda om inte sämre
DET SAKNAS KVALITET!!!!