sarg ut: Vi är sämre än Frölunda, tro inget annat. De har dessutom pengar och handlingskraft, något som saknas här.
Inlägg: 1301309
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
mikenomad: Ja, förr eller senare hittar de rätt med sina värvningar om än bara av ren tur, så de kommer garanterat att vara före oss när serien är färdig om vi tänkt oss att köra vidare på samma spår.