Att förlora mot ett Modo som spelar så här dåligt är riktigt pinsamt. Snacka om hängande huvuden. Wow vad vi har tappat dom senaste omgångarna...jag är helt mållös...
Inlägg: 1301308
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Olle: Vi kommer alltså att ligga 9:a eller 10:a efter denna omgång. Nu måste det bli svårt för ledningen att fortsätta att trycka huvudet djupare i sanden. Dessutom är trenden rakt ner i helvetet.