Olle: Vi kommer alltså att ligga 9:a eller 10:a efter denna omgång. Nu måste det bli svårt för ledningen att fortsätta att trycka huvudet djupare i sanden. Dessutom är trenden rakt ner i helvetet.
Inlägg: 1301318
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Raggaren Putte: kan inte påstå att dom agera när vi låg 12:a förra året.....