Simmalugnt: De som håller på Timrå har väl redan gått hem.
Inlägg: 1301480
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Raggaren Putte:
Det pratades ju här om att man kunde spela matcher i Lillstrimmahallen för att jaga bort hemmaspöket. Frågan är väl om man skulle fylla Lillstrimmhallen på lördag ens.
Hemmaspöket, fy fan va bisarrt det låter.
Det pratades ju här om att man kunde spela matcher i Lillstrimmahallen för att jaga bort hemmaspöket. Frågan är väl om man skulle fylla Lillstrimmhallen på lördag ens.
Hemmaspöket, fy fan va bisarrt det låter.