Herregud vilka såll vi har.
Inlägg: 1301509
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Manderville: Katastrofalt dåligt! Sänk lönerna rakt av! Måste införas prestationslön för hockeyhjärta finns bara bland fans!