Inlägg: 1301487
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: finns inget hemmaspöke vi suger ju lika hårt borta nu, vi har bara haft flyt kontringar på ortaplan thats it
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: Lika bra att spola upp en uterink så kan man spara in lite extra pengar som kan vara bra att ha till att investera inför kvalserien.
Det pratades ju här om att man kunde spela matcher i Lillstrimmahallen för att jaga bort hemmaspöket. Frågan är väl om man skulle fylla Lillstrimmhallen på lördag ens.
Hemmaspöket, fy fan va bisarrt det låter.