pefr: Niklas Dyrén är väl ledig sen ett par år tillbaka?
Inlägg: 1301535
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Nu är det fanimej dags för ledningen att lägga korten på bordet med hur de ska styra upp det här!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
nectis: Jag skulle i alla fall vilja se Tore göra comeback. Eller kanske t o m Sehlstedt. Allt är tillåtet nu.