nectis: Jag skulle i alla fall vilja se Tore göra comeback. Eller kanske t o m Sehlstedt. Allt är tillåtet nu.
Inlägg: 1301537
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Raggaren Putte:
Tore och Pekka! Då har vi Elitseriens tyngsta målvaktspar.
Tore och Pekka! Då har vi Elitseriens tyngsta målvaktspar.