finns det inget utrymme o spola upp is på i östrands fabriken??
Inlägg: 1301546
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
danne80: haha.. klockrent.. annars finns det tomma massamagasin på Utansjö Bruk