danne80: haha.. klockrent.. annars finns det tomma massamagasin på Utansjö Bruk
Inlägg: 1301553
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
I år kom verkligheten ikapp oss, tyvärr.
Modo var klok nog att ta tag i sitt problem när man byggde inne i hamnen, detta gjorde att snittet ökade med 2500. Och det är den skillnaden som är skillnaden,
Modo var klok nog att ta tag i sitt problem när man byggde inne i hamnen, detta gjorde att snittet ökade med 2500. Och det är den skillnaden som är skillnaden,
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben: vi får vänta tills det fryst till runt alnö`n så får fan ta 20 straffrunder runt hela sket ön