Inlägg: 1304002
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Nu är det ju för sent med en ny arena. Fyller man inte EON så lär man knappast fylla en större arena i stan. Det är ju trots allt spelet på isen som är det viktigaste, sen kan man ha hur mycket kringaktiviteter man vill för att locka folk.
På backsidan finns det backar över så där behövs det inga fler bara att dom lyfter sig 50% till vid varje trän. och match.