1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1304002

Sv: Silly Season 10/11
Skarin: Perra gör helt rätt,med en bredare trupp ex 2st FW in så blir det kunkurans om platserna och det inebär bättre trän. och förhoppningsvis bättre tryck på matcher som det är nu med lite folk så vet alla att dom får spela ändå fast dom gör en skitträning (mer spelare ger mer kunkurans om platserna)
På backsidan finns det backar över så där behövs det inga fler bara att dom lyfter sig 50% till vid varje trän. och match.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Nu är det ju för sent med en ny arena. Fyller man inte EON så lär man knappast fylla en större arena i stan. Det är ju trots allt spelet på isen som är det viktigaste, sen kan man ha hur mycket kringaktiviteter man vill för att locka folk.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.