Nu är det ju för sent med en ny arena. Fyller man inte EON så lär man knappast fylla en större arena i stan. Det är ju trots allt spelet på isen som är det viktigaste, sen kan man ha hur mycket kringaktiviteter man vill för att locka folk.
Inlägg: 1304008
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Simmalugnt: Läs det här så kanske du tänker om!
tikare.se/2010/07/14/%E2%80%9Dsydkraft-arena-har-vuxit-ur-kostymen%E2%80%9D-del-2/
tikare.se/2010/07/14/%E2%80%9Dsydkraft-arena-har-vuxit-ur-kostymen%E2%80%9D-del-2/