1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1304015

Sv: Silly Season 10/11
Simmalugnt:
Vad är det för fel att man ser det som en happening då?

Vill du hitta hockeyns rötter kan du väl åka till kovland eller nynäshamn, alla vi andra kanske vill bli underhållna ā la NHL. Jag vill det i alla fall.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Per HApps:

Vill du bli underhållen á la NHL kan du väl åka till New York eller Los Angeles eller liknande. Jag antar att du kallar ditt lag Timrå Red Eagles? Det är ju jättehäftigt med amerikaniserade lagnamn och logos á la NHL.

Varför ska det göras pajasshow av det hela? Varför kan inte hockeyn få stå i centrum och tala för sig själv?

Nej, fram för större mediakuber som man kan sitta i sin biofåtölj och följa matchen på medan man mumsar popcorn i stället för att följa det som faktiskt händer på isen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.