Inlägg: 1304472
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Simmalugnt: Så längde det genererar mer intäkter får man ha clowner som pausunderhållning för min del. Jag kan ta en öl i puben så länge.
Jag trodde vi avslutade den där debatten i går men ok. Om du läser vad jag skrev så har jag inget emot en flytt till Sundsvall. Tvärtom. Jag stöder solklart det förslaget i arenafrågan. Det är vad vissa vill göra av det runt i kring matcherna som jag är emot och det har egentligen ingenting med arenafrågan att göra. Over and out.