Simmalugnt: Men man kan ju inte vara kvar i Timrå bara pga sentimentala skäl heller. Pengar styr även idrotten numera. Så kalla den själlös om du vill, men hellre det än ingen inget lag alls.
Inlägg: 1304469
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Patrick Polly:
Jag trodde vi avslutade den där debatten i går men ok. Om du läser vad jag skrev så har jag inget emot en flytt till Sundsvall. Tvärtom. Jag stöder solklart det förslaget i arenafrågan. Det är vad vissa vill göra av det runt i kring matcherna som jag är emot och det har egentligen ingenting med arenafrågan att göra. Over and out.
Jag trodde vi avslutade den där debatten i går men ok. Om du läser vad jag skrev så har jag inget emot en flytt till Sundsvall. Tvärtom. Jag stöder solklart det förslaget i arenafrågan. Det är vad vissa vill göra av det runt i kring matcherna som jag är emot och det har egentligen ingenting med arenafrågan att göra. Over and out.