The great one: Ja det kan nog bli så om det man har råd att betala i lön ligger så otroligt långt ifrån vad personen hade i lön i våras. Finns väl ingen som ringer och bjuder tio tusen för en 2009 Volvo t.ex., är ju ganska bortkastat telefonsamtal.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
vad är det du inte fattar:
"De vet ungefär vad jag vill ha, men samtidigt vet de inte exakt vad jag kan tänka mig att spela för. De har aldrig sagt hur mycket de har råd med"
Det låter ju som han är villig att diskutera, men problemet är ju att ingen från TIK har tagit kontakt och ens erbjudit ett kontrakt.