The great one: Ja det kan nog bli så om det man har råd att betala i lön ligger så otroligt långt ifrån vad personen hade i lön i våras. Finns väl ingen som ringer och bjuder tio tusen för en 2009 Volvo t.ex., är ju ganska bortkastat telefonsamtal.
man kan ju undra om det var challe eller MPS som fixa bra plats åt björn förut, lite utpressning för att skriva på sista året av MPS kanske, för nu är Björn ute i kylan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Redigerad kommentar