Inlägg: 1305910
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Förmodligen kommer vi att få se en retroaktiv avstängning på både Halonen och Viinanen för det slagsmålet då DN förmodligen anser att dom inte fick ett rättmätigt straff i finska ligan för det där.
Jag förutsätter att en kopia av det påskrivna kontraktet har gått direkt till Disciplinnämnden så att de kan börja fila på motiveringarna.