Simmalugnt: Förmodligen kommer vi att få se en retroaktiv avstängning på både Halonen och Viinanen för det slagsmålet då DN förmodligen anser att dom inte fick ett rättmätigt straff i finska ligan för det där.
Inlägg: 1305929
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: HAHAHA...skulle INTE bli förvånad! Wennerholm sitter nog redan och filar på ett mittuppslag om det.