Pettan: så våran gud sonnie går in som martyr och tar på sig pajkastar rollen att han inte vill komma innan jul, briljant!
Inlägg: 1307746
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Kan ju bara tolkas så tycker jag ! För komma i form kan han väl göra i Timrå liväl som någon annanstans ?
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Tja varför inte. Han sa ju tidigare "Jag kan vänta till efter jul, - om - det behövs" och nu "Jag kan inte komma före jul."