Blizzard: Kan ju bara tolkas så tycker jag ! För komma i form kan han väl göra i Timrå liväl som någon annanstans ?
Inlägg: 1307753
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pettan: det är inte därför han inte kommer förns jul. det är "familjeskäl". isf skall det vara så att han bara sagt att han tränar och är i bra form senaste månaderna och när timrå väl vill skriva kontrakt så måste han börja träna som han aldrig gjort, njaaaa.