Pettan: Eller är det som när en av Modos spelare i somras i icke nycktert tillstånd körde in i kajen med sin båt. Klubben vågar inte säga det åt fansen.
Inlägg: 1307754
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse: Absolut det tror jag med ! dålig publicitet vill ingen förening ha gissar jag !