Nisse: Absolut det tror jag med ! dålig publicitet vill ingen förening ha gissar jag !
Inlägg: 1307756
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pettan: Då skall dom också se till att inte "halva" mellannorrland vet om det.