Inlägg: 1307942
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: jasså . hallin har inte gjort jobbet han värvades för tycker du . och ingen gabbe . ja de är otroligt va olika man kan se på hockey . och tur är väl de
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Oilers lär skriva kontrakt med Lander, sedan är frågan om de lånar ut honom till Timrå en säsong.
Spelarna under kontrakt:
MV:
Juha Pitkämäki
D:
Sebbe Erixon
Elias Granath
Antii Halonen
Mikko Jokela
F:
Kim Hirschovits
Ilkka Pikkarainen
Timo Pärssinen
Ett riktigt bra lag redan så där, ingen jag känner nu som skulle vart bättre utan, kanske Pitkämäki isåfall.
Och dessa är utan:
MV: Magnus Åkerlund = Förläng inte
B:
Mattias Karlsson = Förläng inte
Pär Styf = Erbjud annan tjänst men inte nytt spelarkontrakt
Fredrik Sonntag = Förläng inte
Tomas Skogs = Förläng inte
FW:
Anton Axelsson = Tveksamt, men är han väldigt billig så bör de förlängas
Anton Lander = Förläng direkt utan tvekan!
Daniel Corso = Visst presterar han men tveksamt till förlängning med tanke på lönekostnaden
Per Hallin = Förläng inte, håller inte måttet
Fredrik Hynning = Som om det inte vore nog är karln skadad, skulle fått sparken för längesedan
Gabriel Karlsson = Visst sliter han på där i defensiven men de händer för lite offensivt, förläng inte
Alexander Larsson = Näee, Låt Sundsvall ta den här killen
Eventuella klara femmor
MV: Pitkämäki
1a Antti Halonen - Mikko Jokela
2a Elias Granath - Sebbe Erixon
3e Ny-Ny
Reserv Ny
1a
Pärssinen - Hirschovits - Pikkarainen
2a
Ny - Lander - Ny
3e
Ny - Ny - Ny
4e
Röymark - Rotevall - Axelsson