Mackelito: jasså . hallin har inte gjort jobbet han värvades för tycker du . och ingen gabbe . ja de är otroligt va olika man kan se på hockey . och tur är väl de
Inlägg: 1307996
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
superfalle: Hallin värvades för att han ville hit och inget annat es-lag ville ha honom. Han var bra på försäsongen sett till mål. Men varken mål eller den där stå-framför-mål attityden har jag inte sett.
Gabbe värvades som en tvåvägscenter, nu är han envägscenter, han är bara defensiv. Både Lander och Gabbe skulle behöva spela i första eller andra kedjan. Men vi har för många centrar. Och vid ett val mellan Gabbe och Lander väljer jag Lander alla dagar i veckan och ja räknade i min analys med att Lander stannar.
Lämnar han så är Gabbe ett bra alternativ.
Gabbe värvades som en tvåvägscenter, nu är han envägscenter, han är bara defensiv. Både Lander och Gabbe skulle behöva spela i första eller andra kedjan. Men vi har för många centrar. Och vid ett val mellan Gabbe och Lander väljer jag Lander alla dagar i veckan och ja räknade i min analys med att Lander stannar.
Lämnar han så är Gabbe ett bra alternativ.