1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1309693


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
pefr: Skulle tro på DB. Perra själv säger ju att finnkedjan får nytt förtroende.

Edit: Kommentar från Bloggrins blogg:

"Femmorna idag enligt förmiddagsträningen:

Pikkarainen-Kim-Timo
Jokela-Sonntag

Viinanen-Lander-Corso
Kolan-Erixon

Svesse-Gabbe-Röymark
Styf-Halonen

Hallin-Larsson-Axie
Dahlroth-Boyce"

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
pefr: ST's uppställning är ju klart jämnare och ser bättre ut sedan undrar jag avrför man (enligt dagbladet) sätter axelsson i 4:e och Svensson i 3:e som vill lämna, dock har han varit bra så good for us men känns lite fel endå :P

och om vi endå ska göra "fel" och kör på Dagbladets kedjor då har jag hellere svensson med Pärra och Hirso än axelsson.

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
pefr: Varför envisas dom med att låta Pitkämäki vakta kassen? Tycker det är bra att byta lite, men har Åkerlund inte sett bra ut på träningarna så är det väl rätt val kanske...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.