Inlägg: 1309693
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
pefr: Skulle tro på DB. Perra själv säger ju att finnkedjan får nytt förtroende.
Edit: Kommentar från Bloggrins blogg:
"Femmorna idag enligt förmiddagsträningen:
Pikkarainen-Kim-Timo
Jokela-Sonntag
Viinanen-Lander-Corso
Kolan-Erixon
Svesse-Gabbe-Röymark
Styf-Halonen
Hallin-Larsson-Axie
Dahlroth-Boyce"
Edit: Kommentar från Bloggrins blogg:
"Femmorna idag enligt förmiddagsträningen:
Pikkarainen-Kim-Timo
Jokela-Sonntag
Viinanen-Lander-Corso
Kolan-Erixon
Svesse-Gabbe-Röymark
Styf-Halonen
Hallin-Larsson-Axie
Dahlroth-Boyce"
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
pefr: ST's uppställning är ju klart jämnare och ser bättre ut sedan undrar jag avrför man (enligt dagbladet) sätter axelsson i 4:e och Svensson i 3:e som vill lämna, dock har han varit bra så good for us men känns lite fel endå :P
och om vi endå ska göra "fel" och kör på Dagbladets kedjor då har jag hellere svensson med Pärra och Hirso än axelsson.
och om vi endå ska göra "fel" och kör på Dagbladets kedjor då har jag hellere svensson med Pärra och Hirso än axelsson.
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
pefr: Varför envisas dom med att låta Pitkämäki vakta kassen? Tycker det är bra att byta lite, men har Åkerlund inte sett bra ut på träningarna så är det väl rätt val kanske...
dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.2517763-nedslapp-timra-ik-sodertalje
motstridiga uppgifter om laguppställningen ikväll, vilken brukar ha rätt? jag hoppas på st idag