TIK55: Det är nog ganska logiskt det du skriver, Sonnenberg skulle ha varit här för länge sen om det skulle ha varit nån nytta med det.
Inlägg: 1309592
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så kan jag inte låta bli att citera Roger Melin o hans uttalande om det bortdömda målet för SAIK:
"”Jag förstår inte varför det blir så mycket diskussioner efteråt. Det som är dömt är dömt”.
Fantastiskt uttalande.
"”Jag förstår inte varför det blir så mycket diskussioner efteråt. Det som är dömt är dömt”.
Fantastiskt uttalande.