Inlägg: 1309597
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Undra om det hade sagts likadant om han hade blivit drabbad? Skulle inte tro det...
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Man baxnar, så fullkomligt befriat från självinsikt och inlevelseförmåga...
"”Jag förstår inte varför det blir så mycket diskussioner efteråt. Det som är dömt är dömt”.
Fantastiskt uttalande.