RocknRolf2: Själv vågade jag inte ens köpa hem matchen. Men det låter bra att man kämpar. Kämpa is the shit.
Inlägg: 1309854
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
man ser verkligen när kolan ska lägga in en höftare, från att han går ner i position till träff hinner säkert 3-4sek passera varje gång.