1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1309847

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Bragd-Birger:

Vad i detta är det som du ser som "förstorande adjektiv"?

Visst det är att dra resonemanget till sin spets det köper jag, det är liksom meningen också. Men att kalla det "förstorande adjektiv" då är man bara ute efter att använda fina ord för användandets skull.

Svarskommentarer

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Vad säger ni? Borde vi inte lämna detta "ärende" bakom oss nu?
Jag tycker att det är läge att helt enkelt sluta kasta skit på vem det vara må och låta tiden visa hur framtiden blir beträffande Nubben.
Mitt förslag: Alltså, vi slutar använda denna tråd. NU!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.