Vad säger ni? Borde vi inte lämna detta "ärende" bakom oss nu? Jag tycker att det är läge att helt enkelt sluta kasta skit på vem det vara må och låta tiden visa hur framtiden blir beträffande Nubben. Mitt förslag: Alltså, vi slutar använda denna tråd. NU!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tycker att det är läge att helt enkelt sluta kasta skit på vem det vara må och låta tiden visa hur framtiden blir beträffande Nubben.
Mitt förslag: Alltså, vi slutar använda denna tråd. NU!