Yes yes yes hoppas Sonnenberg lever
Inlägg: 1310456
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Åkerblom i 6e: "tre assist på 20 mål", förmodar att det ska vara 20 matcher.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Åkerblom i 6e: Nu har jag väl sovit men varför vill Sandin till oss? Varför vill Brynäs släppa?
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Åkerblom i 6e: detta är konstigt men nu ahde jag räknat med murley så om sonnie biten fortfarande lever så får jag en konstig känsla inte lika lycklig, lix vad får vi av sonnie verkligene fter 9mån utan spel, murley visste man iaf,