Åkerblom i 6e: Nu har jag väl sovit men varför vill Sandin till oss? Varför vill Brynäs släppa?
Inlägg: 1310464
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
El Maco: han har inte utvecklats och slagit igenom som dom hoppats. Då har säkert istiden även dalat kan jag tänka mig.
Vem vill lira i defensiv hockeylaget brynäs (inte för dom har lyckats men endå), här får han anfalla ;-)
Vem vill lira i defensiv hockeylaget brynäs (inte för dom har lyckats men endå), här får han anfalla ;-)