Hahl Bundy: Ta vovven och gå ut och köp tidningen du ;-).
Inlägg: 1312253
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Hmm, idag har jag en känsla på att vi kommer spela otroligt bra och Murley kommer redan nu visa varför han skall vara kvar i laget hela säsongen.
Dock så brukar det gå åt helvete när jag har den känslan så....
Dock så brukar det gå åt helvete när jag har den känslan så....
Redigerad kommentar