Inlägg: 1312258
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Kostiainen: Det som talar för din känsla är ju att matchen är 16.00 och inte 18.30. Det som talar emot är att det är en lördagsmatch och att Timrå är hemmalag.
Dock så brukar det gå åt helvete när jag har den känslan så....
Redigerad kommentar