Kostiainen: Det som talar för din känsla är ju att matchen är 16.00 och inte 18.30. Det som talar emot är att det är en lördagsmatch och att Timrå är hemmalag.
Inlägg: 1312259
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Kerstin_k: Matchen börjar 18:30. :/ hemma eller borta skiter man fullständigt i. Känns inte som att det gör någon skillnad nuförtiden. :)
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Kerstin_k:
18.30 om jag får be, har bord i restaurangen från 17.00
(dom öppnar restaurangen 16.30)
18.30 om jag får be, har bord i restaurangen från 17.00
(dom öppnar restaurangen 16.30)