Ikväll vinner vi, inga problem. Vi är i formtopp och Lule på dekis. Lättsatsade pengar.
Inlägg: 1312291
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Anonymous: formtopp? . jag kan inte direkt påstå att jag suttit och njutit av spelet timrå presterat dom senaste matcherna . de är väl mest bara poängen som smakat bra
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Murley är spelklar, Corso och Karlsson är tillbaka, båda våra målvakter är starkt på gång, Timrå har uppvisat en fantastisk poängplockarförmåga efter uppehållet, Luleå har en nedåtgående formkurva etc...
Det är upplagt för torsk i kväll.
Det är upplagt för torsk i kväll.