Inlägg: 1312297
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
DJ Hemp: Ja stor-torsk. Tror jag ska börja tröstsupa redan nu....
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
DJ Hemp: Exakt så känner jag ockås, men samtifigt finns en strippa hopp om segern också.
Det är för bra för att vara sant om Timrå vinner idag.
Sedan brukar dessa sena kvälls marcher slute med hemma seger, vilket än mer talar för en borta seger.
Det är för bra för att vara sant om Timrå vinner idag.
Sedan brukar dessa sena kvälls marcher slute med hemma seger, vilket än mer talar för en borta seger.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
DJ Hemp: håller med, blir nog en jobbig kväll misstänker jag också.
Det är upplagt för torsk i kväll.