Blizzard: för att inte tala om han som kör ismaskinen, är han rätt man för jobbet
Inlägg: 1312874
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: De som kör ismaskinerna skulle ha fått sparken för flera år sen!
Totalt värdelösa.
Totalt värdelösa.
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Förstår vart du vill komma. Ifrågasättande av tränarna är ju knappast relevant i nuläget.
Eller nåt...
Eller nåt...