Inlägg: 1312877
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tycker det är bra eftersom man är lite fundersam med tanke på hur det ser ut på isen.
Trots det ligger vi 7:a. Konstigt nog.
Trots det ligger vi 7:a. Konstigt nog.
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: vill egentligen inte komma nån vart med mina inlägg är bara sådär lagomt dryg i min dimma :)
Tycker ni har något på gång i era funderingar faktiskt, men pallar inte vara seriös idag :)
Tycker ni har något på gång i era funderingar faktiskt, men pallar inte vara seriös idag :)
Eller nåt...