Inlägg: 1313132
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
Åkerblom i 6e: Du har ju dessutom bra koll på den världen... Robban P på Hockeysverige tar ändå priset... haha. Men han kan man ju inte kalla journalist... möjligtvis uppviglare och surmul... haha
Detta har klass.
> st.nu/sport/timraik
Redigerad kommentar