Åkerblom i 6e: Du har ju dessutom bra koll på den världen... Robban P på Hockeysverige tar ändå priset... haha. Men han kan man ju inte kalla journalist... möjligtvis uppviglare och surmul... haha
Inlägg: 1313134
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
Tycho: Ser att du har diskuterat med Robert P som är opartisk som han säger.
Inte när det gäller SAIK iallafall.
Intressant att han just nu diskuterar med sig själv i tre inlägg i rad. :)
Väldigt konstigt Ego på den killen måste jag säga.
Inte när det gäller SAIK iallafall.
Intressant att han just nu diskuterar med sig själv i tre inlägg i rad. :)
Väldigt konstigt Ego på den killen måste jag säga.