Simmalugnt: Han har lärt sig mycket under sin gymnasietid ser jag.
Inlägg: 1313737
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
spud: Du är så förutsägbar gubben.
Det handlar nog snarare om att Hälsingar över lag är sköna och jävligt trevliga människor, sen är det ju ett plus att ni inte lyckades förstöra det. Efter 3 år i Örnsköldsvik skulle väl vem som helst bli en grinig bitter idiot.
Det handlar nog snarare om att Hälsingar över lag är sköna och jävligt trevliga människor, sen är det ju ett plus att ni inte lyckades förstöra det. Efter 3 år i Örnsköldsvik skulle väl vem som helst bli en grinig bitter idiot.