Det handlar nog snarare om att Hälsingar över lag är sköna och jävligt trevliga människor, sen är det ju ett plus att ni inte lyckades förstöra det. Efter 3 år i Örnsköldsvik skulle väl vem som helst bli en grinig bitter idiot.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det handlar nog snarare om att Hälsingar över lag är sköna och jävligt trevliga människor, sen är det ju ett plus att ni inte lyckades förstöra det. Efter 3 år i Örnsköldsvik skulle väl vem som helst bli en grinig bitter idiot.