Inlägg: 1313747
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
det blir lite extra skoj med mikrofoner nära båsen. livekommentarer från båset liksom.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
bisterfinnen: Det är klart att det finns undantag. Men de flesta som springer här inne är inga superambassadörer för Örnsköldviks kommun. Du är väl en av få som inte behöver känna dig träffad.
Hopplahejsan. Det var ord och inga visor.