1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614735 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314077

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Timrå Icon: Fast laget Södertälje har jag egentligen inte så mycket emot, men däremot den där publiken unnar jag en hel säsong i skrikande ångest.

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Raggaren Putte: Jag gillar tvärtom Södertäljepubliken på något sätt. 3500-4500 i en hall som påminner om vår, sjunger och stöttar oftast riktigt bra. Och aldrig, aldrig, aldrig är det lätt. Unnar så mycket hellre dem en framgång än random "storklubb".

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Raggaren Putte: Ja det är dem jag menar. Jag har inget emot något lag egentligen förutom HV

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.